Single Blog Title

This is a single blog caption
22 August 2017

Live Streaming και Marketing

Το Live-Streaming, αποτελεί πλέον την φυσική εξέλιξη του Video-Marketing. Ο λόγος είναι, ότι κατάφερε να μετατρέψει προσθέσει στην τυπικής οπτικοακουστικής προβολής περιεχομένου, την έννοια της διαδραστικότητας της επιχείρησης με τον υποψήφιο πελάτη.

  • Το κόστος του, είναι αρκετά χαμηλό.

Αδιαμφησβήτητα, υπάρχει μια πλειάδα εφευρέσεων, που μπορούν να αξιοποιηθούν για την προώθηση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας. Το πρόβλημα με αυτές, είναι ότι η πλειάδα αυτών, έχουν αρκετά υψηλά κόστη. Πριν υιοθετήσετε μια από αυτές, πρέπει να είστε σίγουροι, ότι θα φέρει την απαραίτητη ROI, που όχι μόνο θα είναι βιώσιμη αλλά και κερδοφόρα.

Το Live Streaming, αποτελεί μια τόσο δημοφιλή εφεύρεση, γιατί πολύ απλά, το κόστος του είναι πολύ χαμηλότερο συγκριτικά με τις άλλες, και το κόστος του, δεν είναι πολύ υψηλότερο ακόμα και από το συμβατικό Video Marketing. Μια καλή σύνδεση στο διαδίκτυο και μια καλή κάμερα, είναι τα απαραίτητα ¨εργαλεία¨ του Live Streaming.

  • Yλικό πίσω από τα παρασκήνια.

H διαφάνεια, είναι ένα πολύ σημαντικό ζήτημα μεταξύ επιχειρήσεων και των πελατών τους. Οι πελάτες, θέλουν να γνωρίζουν, τι κάνει η αγαπημένη τους επιχείρηση, πίσω από την ¨βιτρίνα¨. Σε αυτό ακριβώς το σημείο, είναι χρήσιμο από την επιχείρηση, να προβάλει παρασκηνιακό υλικό. Με την βοήθεια των Social Media, οι επιχειρήσεις πλέον ¨τραβούν τις κουρτίνες¨ και παρουσιάζουν τον τρόπο λειτουργίας τους σε πραγματικό χρόνο.

Το Live Streaming, έκανε την παραπάνω διαδικασία, φθηνότερη από ποτέ, και οι πελάτες μπορούν λαμβάνουν δωρεάν, μια special παρουσίαση της αγαπημένης τους εταιρίας.

Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να συστείσετε μερικά άτομα του προσωπικού σας, να τους δείξετε τα γραφεία της επιχείρησης, ή και να τους δώσετε insights σχετικά με ένα νέο προϊόν πριν το λανσάρισμά του. To πλεονέκτημά του σε σχέση με το παραδοσιακό Video Marketing, είναι ότι δίνεται η αίσθηση στους πελάτες, ότι βρίσκονται οι ίδιοι στους χώρους της επιχείρησης.

  • Συμβάλει στην επιμόρφωση των πελατών.

Η εκπαίδευση, είναι σημαντική για 2 λόγους. Αρχικά, η συναναστροφή με τον πελάτη, δεν αποτελεί απλά μια αγοραπωλησία προϊόντων ή υπηρεσιών. Αντίθετα, προσφέρεις στον πελάτη, το πλεονέκτημα της εκπαίδευσης, κάτι που δημιουργεί πρόσθετη αξία σε ολόκληρη την εταιρία.

Το Live Streaming, επιτρέπει στην επιχείρησή σας, να προσφέρετε στον πελάτη σας, ένα διαδραστικό μάθημα, όπου οι χρήστες θα μπορούν σε πραγματικό χρόνο να εκφράζουν τις απορίες τους, και φυσικά να μπορούν όλοι οι χρήστες να αλληλοεπιδρούν μεταξύ τους.

Δεδομένου ότι το υλικό του Live-Stream, μπορεί να αποθηκευτεί, μπορείτε να το επεξεργαστείτε έτσι ώστε να δημιουργήσετε ένα νέο με τα σημαντικότερα σημεία. Έτσι, δημιουργείτε ποιοτικό περιεχόμενο, το οποίο θα εκτιμηθεί από τους χρήστες σας.

  • Δημιουργείτε μια Κοινότητα, γύρω από το προϊόν σας.

Όπως προαναφέρθηκε, μέσω του Live Stream, μπορούν οι χρήστες όχι μόνο να αλληλοεπιδρούν με εσάς, αλλά και μεταξύ τους. Αυτή η κίνηση, αυτόματα δημιουργεί μια κοινότητα η οποία ασχολείται με την δική σας εταιρία και φυσικά τα προϊόντα/υπηρεσίες που προσφέρετε. Επομένως, τα ίδια τα μέλη της κοινότητας, συνεισφέρουν στην βελτίωση της εμπειρίας τους σχετικά με το προϊόν.

Συμπέρασμα

Από όλα τα παραπάνω, απορρέει ότι το Live Streaming, είναι ο φυσικός διάδοχος του Video Marketing. Εάν ήδη χρησιμοποιείται το Video Marketing, για την προώθηση των προϊόντων ή υπηρεσιών σας, η προσθήκη του Live Streaming είναι απολύτως λογική.

Πλέον, το Live Streaming, είναι μια απλή διαδικασία, αρκεί να τηρούνται ορισμένα ποιοτικά standards. Eμείς, μπορούμε να σας προσφέρουμε τον καλύτερο εξοπλισμό, καθώς και την απαραίτητη τεχνογνωσία, για να ενισχύσετε τις πωλήσεις σας μέσω του Live Streaming.

Leave a Reply